سفره یکبار مصرف

در طرح های لوکس با رنگ های متنوع

سفره یکبار مصرف یکی از انواع محصولات یکبار مصرف است که برخی مواقع استفاده از آن‌ ضروری می باشد . برخی اوقات امکان استفاده از سفره‌ های معمولی نیست ، به طور مثال در سفر ، پیک ‌نیک و … می توان از این سفره ‌ها استفاده بسیار زیادی کرد . همچنین شغل هایی مثل رستوران ها و یا صنایعی که با مواد غذایی سر و کار دارند می توانند از این سفره ‌ها استفاده کنند .
آروین پلاست ، بزرگترین تولیدکننده ی سفره یکبار مصرف در طرح های متفاوت و رنگ های متنوع با کیفیتی عالی در خدمت شما عزیزان می باشد .

سفره یکبار مصرف

نمونه محصولات سفره یکبار مصرف در طرح های زیبا

دلایل خرید از آروین پلاست …

سفره یکبار مصرف

مشاوره رایگان

سفره یکبار مصرف

ضمانت کیفیت

سفره پلاستیکی

فروش به صورت عمده و خرده

سفره پلاستیکی

امکان ارسال

انواع سفره یکبار مصرف در طرح ها و رنگ های زیبا و لوکس با آروین پلاست

ویژگی های سفره ی یکبار مصرف

سفره یکبار مصرف در سفر ها و مراسمات ها کاربرد فراوانی خواهد داشت . در گذشته برای مراسمات ، سفره ‌ای طولانی و عریض پهن می ‌کردند و برای جمع آوری آن مشکلات زیادی وجود داشت . شستشو و تمیز کردن آن نیز بسیار دشوار بود ، مخصوصا اگر چربی روی آن ریخته می شد ، شستشو را بسیار سخت و طاقت ‌فرسا می‌ کرد .
حال می‌ توان به آسانی و در کوتاه ترین زمان سفره ی یکبار مصرف را پهن و جمع کرد . در رستوران ‌ها و غذاخوری ها که رفت ‌و آمد و مشتری زیاد است نمی ‌توان از سفره‌ های معمولی استفاده کرد ، از این رو یکی از مهم ‌ترین مصارف این سفره ها در چنین اماکنی می باشد .
همچنین می توان در منزل به هنگام مهمانی و در مساجد ، هتل‌ ها ، مهد کودک ‌ها و …از سفره یکبار مصرف استفاده کرد.

سفره یکبار مصرف

دلیل افزایش مصرف سفره یکبار مصرف

سفره یکبار مصرف

بهداشتی بودن متریال مصرفی

سفره یکبار مصرف

استفاده از رنگ‌های مجاز و استاندارد

سفره یکبار مصرف

تنوع و زیبایی طرح و رنگ

سفره یکبار مصرف چیست ؟

سفره یک بار مصرف برای ایرانی ها که زیاد به صرف وعده‌های غذایی در کنار یکدیگر خو گرفته ایم ، از کالا های مصرفی و پرکاربرد می باشد . برای صرفه جویی در زمان و استفاده از آب بابت شستشوی دائم سفره ، استفاده از این آن در موقعیت‌ها و مکان های متفاوت بسیار رایج شده است ، ضمن این که از نظر رعایت اصول بهداشت هم اهمیت بسیار زیادی دارد .
تنوع طرح ها و رنگ های این سفره‌ها در سال های اخیر و تولید با درجات کیفی متفاوت باعث شده تا مخاطبان حق انتخاب بیشتری نسبت به اوایل تولید این نوع تولیدات بهره‌مند باشند . امروزه سفره های یکبار مصرف شامل انواع رولی ، مجلسی ، سفره کاغذی و … می باشد و در مجالس جمعی و گردشگاه ها بسیار مورد استفاده است .

انواع سفره یکبار مصرف

سفره های یکبار مصرف از نظر جنس و نوع مواد سازنده به دسته های مختلفی تقسیم می شوند :

سفره یک بار مصرف پلاستیکی

سفره های یکبار مصرف پلاستیکی از مواد اولیه پلی اتیلن ساخته می شود و از پرمصرف ترین مدل های این محصول برشمرد . آن ها در دو نوع نازک و ضخیم به بازار عرضه می شوند . نوع نازک ضخامت کمتری دارد و برای استفاده روزانه در خانه ، سفر ، گردش و… مناسب می باشد . نوع ضخیم تر آن یا مجلسی معمولا در مراسمات رسمی تر مورد استفاده قرار می گیرند و دارای طرح های شکیل تری می باشند .

سفره یک بار مصرف کاغذی

نه تنها پلاستیک بلکه از کاغذ هم می توان در تهیه سفره یک بار مصرف استفاده کرد. این سفره ها از مواد اولیه ای مانند دستمال کاغذی با لایه ای از جنس پلی اتیلن تولید می شود . به دلیل داشتن لایه زیرین پلی اتیلنی ، مایعات به وسیله ی خود سفره جذب می شود و مانع از انتقال آن بر روی فرش و یا میز می گردد . سفره های کاغذی ظاهری شکیل و زیبا دارند و می توان در مراسمات رسمی و مهمانی‌ ها تهیه و استفاده کرد .

سفره یک بار مصرف شیشه ای

این مدل سفره ها دارای ظاهری شفاف و براق می باشند و در اکثر مواقع به عنوان رومیزی در منازل ، تالارها ، رستوران ها و… قابل استفاده هستند . سفره های یک بار مصرف شیشه ای نسبت به سایر مدل ها ضخامت و مقاومت بالاتری دارند و کاملا ضد آب هستند .

بسته بندی سفره یک بار مصرف مجلسی

سفره یک بار مصرف مجلسی در انواع طرح ها و رنگبندی ها قابل سفارش می باشد، یکی از مزایای سفره مجلسی این است که امکان استفاده از طرح های جذاب و متفاوت در مجالس را به شما می دهد . به طور مثال برای مجالس ختم می توانید از سفره ی یکبار مصرف تیره رنگ استفاده نمایید و برای مجالس جشن تولد از طرح های شاد استفاده کنید.

سفره یک بار مصرف پلی استر

پلی استر یک الیاف مصنوعی می باشد که حالتی بین کاغذ و پارچه دارد که با قیمت مناسب تری نسبت به بافت و کیفیت آن ارائه می شود. کمی شبیه به پارچه می باشد اما براق تر و ابریشمی تر است و این امر آن را برای مجامع رسمی عالی می کند.

سفره یک بار مصرف طلاکوب و نقره کوب

اگر میخواهید از سفره یک بار مصرف در مجالس رسمی استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از سفره های طلاکوب و نقره کوب می باشد. این سفره ها بسیار زیبا، شیک و جذاب هستند که طرح های آن با استفاده از دستگاه چاپ هلیو به رنگ های طلایی یا نقره ای ، چاپ میشوند.

خرید با کیفیت

توجه به برخی از عوامل برای خرید خوب ، بسیار مهم و ضروری می ‌باشد ، از جمله ضخامت مناسب، ابعاد مناسب، شفافیت و کدر نبودن، کیفیت چاپ و رنگ، و کیفیت بسته بندی نکاتی می باشند که هنگام خرید انواع سفره یکبار مصرف باید به آن ها توجه کرد.

آیا سفره های کاغذی ضد آب هستند؟

برای استحکام بخشیدن به سفره های یک بار مصرف کاغذی ، از یک لایه محافظ پلاستیکی استفاده می شود تا امکان عبور آب از میان آن وجود نداشته باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

منظور از سفره پرفراژ دار چیست؟

بعضی از انواع این محصول دارای یک خط چین جداکننده به نام پرفراژ می باشند که قابلیت جداسازی را راحت می کند تا بدون نیاز به قیچی بتوانیم به صورت صاف سفره را جداسازی کنیم.

5/5 - (1 امتیاز)

آیا سفره های یکبار مصرف سفید بدون چاپ هم تولید می کنید؟

بله ، سفره ساده سفید بدون چاپ هم تولید می کنیم.

5/5 - (1 امتیاز)

انواع سفره یکبار مصرف

سفره یکبار مصرف مجلسی

این نوع از سفره های یکبار مصرف دارای کیفیتی مناسب، طرح و رنگی جذاب می‌باشند. از این نوع سفره برای استفاده در دورهمی، ضیافت ، مراسم شادی و عزا استفاده میشود. به جهت زیبایی و دوام سفره یک بار مصرف مجلسی می‌توان از آن برای کاور کردن بعضی از اشیاء، رومیزی و یا این که روکش کابینت به کار گرفت.

سفره یکبار مصرف کاغذی

برای ساخت این نوع از سفره ها از ترکیب موادی خاص و دستمال های کاغذی استفاده میگردد. از آنجایی که در متریال این نوع از سفره ها از دستمال کاغذی به کار برده شده از این محصول برای استفاده در ضیافت های رسمی و هم چنین تحت عنوان کاور استفاده می گردد.

سفره یکبار مصرف شیشه ای

این نوع از سفره های یکبار مصرف دارای ساختاری شفاف و براق می‌باشند و به نسبت انواع دیگر دارای قیمت بیشتری نیز می‌باشند. این نوع سفره ممکن میباشد درمراسمات لوکس تحت عنوان سفره مورد استفاده قرار گیرند ، و یا این که بعنوان رومیزی و کاور برای مدتی استفاده شوند.

سفره یکبار مصرف

سفره یکبار مصرف پلاستیکی

بیشترین میزان استفاده سفره های یکبار مصرف از نوع پلاستیکی میباشد. فروش سفره یک بار مصرف پلاستیکی در بازار بسیار زیاد است و این مورد به جهت تقاضای بالا برای این کالا میباشد. از این کالا به عنوان سفره غذاخوری، بعنوان زیر دستی برای انجام کار هایی مانند سبزی پاک کردن، استفاده در کارخانه ها و کارگاه ها و … استفاده می گردد.

سفره هایی که دارای نام و نشان کارخانه تولیدکننده، مجوز بهداشت و پروانه ساخت و علامت استاندارد باشند و از مراکز دارای اعتبار خریداری شوند معمولا برای سلامت آسیب زا نخواهند بود. آن دسته از سفره هایی که مرکب نقوش سطح آن به سادگی و با سایش دست جدا و دست را رنگی می نماید میتواند به راحتی به مواد غذایی نیز انتقال یافته و به خصوص در تماس بدون واسطه با نان داغ به دلیل رطوبت تولید گردیده از بخار آن سریع تر شروع به فعل و انفعالات مضر شیمیایی نماید.

مرکب های چاپ حاوی ترکیبات و فلزات هنگفت و سمی می باشند که در صورت تجمیع دراز مدت در بدن میتوانند باعث بروز بیماری ها و مشکلات عدیده ای در مصرف کننده شوند.

تیم تولید محتوای شرکت آروین پلاست در جهت افزایش آگاهی مشتریان نوشته ی علمی ( آشنایی با معایب استفاده از سفره یکبار مصرف ) را گرد آوری و تنظیم کرده است.

مهم ترین عامل جذب مشتریان در انتخاب سفره یکبار مصرف چیست

سفره های یکبار مصرف به جهت مزایا و خصوصیت ‌هایی که دارند، موارد استفاده ی بسیار زیادی دارند. سفره ‌های یکبار مصرف انواع مختلفی دارند که هر یک از آن ها در مناسبت های متفاوتی قابل استفاده می ‌باشند؛ البته به صورت کلی کاربرد سفره یکبار مصرف در مواردی مانند مجالس و ضیافت‌های پرجمعیت، سفر، تالارها، رستوران‌ها و مواردی از این دست می باشد. سفره های یک بار مصرف در حال حاضر از پرمصرف ترین محصولات و انواع سفره در مهمانی ها و سایر مناسبت ها به شمار می رود. چرا عده ای از سفره های یکبار مصرف استفاده می کنند؟ سفره های یک بار مصرف چه ویژگی هایی دارند که طرف داران بسیاری پیدا کرده اند؟ در این مقاله قصد داریم مهم ترین عامل جذب مشتریان در انتخاب سفره یکبار مصرف را برای شما به صورت کامل بررسی و تحلیل کنیم تا شما هم در زمان خرید اطلاعات  آگاهی بیشتری در مورد این محصول پر مصرف و پر طرفدار داشته باشید.

ویژگی‌ها و مزیت های سفره یکبار مصرف

این مدل سفره ها دارای ویژگی های زیادی هستند که سبب انتخاب سفره یکبار مصرف توسط افراد بسیاری می شود. از جمله این ویژگی ها می توان به هزینه کم، تنوع بالا، کاهش زمان مصرف، مقاومت در برابر نفوذ مایعات، بهداشتی تر بودن سفره و … اشاره کرد که هر کدام را جداگانه بررسی خواهیم کرد. در نظر داشته باشید سفره های یکبار مصرف به دلیل جنسی که دارند با محیط زیست سازگاری ندارند پس حتما باید بعد از مصرف آن را در زباله های بازیافت نشدنی قرار دهید. اگر این سفره را در طبیعت استفاده کرده اید در نظر داشته باشید که آن را در محیط رها نکنید و در محلی مناسب قرار دهید زیرا علاوه بر ایجاد ظاهری زشت و نا مناسب، آسیب های جدی به محیط زیست وارد می کند.

انواع سفره یکبار مصرف در طرح ها و رنگ های زیبا و لوکس با آروین پلاست

انتخاب سفره یکبار مصرف باعث کاهش زمان مصرف می شود

از گذشته افراد علاقه به خرید سفره های پارچه ای و انواع دیگر سفره بودند تا هم در مهمانی ها و هم برای فعالیت های دیگر آز آن ها استفاده نمایند. اما استفاده از این سفره ها دردسر هاییی هم به همراه داشت. مثلا با هر بار استفاده باید تمیز و پاک شوند تا کثیفی های ناشی از ریختن غذا سفره را خراب نکند و البته برای استفاده ی مجدد سفره آلوده نباشد. این تمیز کردن ها زمان زیادی را از اعضا خانواده میگرفت. سفره های یکبار مصرف این مشکل را برطرف کرده اند و با هر بار استفاده نیازی به تمیز کردن آن ها نمی باشد.

هزینه های کمتر با سفره یکبار مصرف

این سفره ها قیمت بسیار مناسب تری نسبت به سایر مدل های سفره از جمله پارچه ای و … دارند. در نتیجه انتخاب سفره یکبار مصرف برای افرادی که مدام از این سفره ها به کار گیری می کنند و یا کودک در خانه دارند مناسب ترین راه برای کاهش هزینه های آن ها می باشد. البته برخی سفره های یک بار مصرف به دلیل طرح و رنگ و خاصیت هایی که دارند دارای قیمت بالا تری نسبت به سایر نوع ها و مدل های سفره می باشند . بسته بندی محصولات یکبار مصرف هم از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا علاوه بر زیبایی و جلب نظر مشتری تاثیر فراوانی بر روی قیمت نهایی کالا خواهند داشت. برخی بسته بندی ها به قدری شیک و زیبا هستند که مشتری با دیدن آن جذب محصول می شود و آن را انتخاب و خریداری می کند.

سفره یکبار مصرف بهداشتی تر می باشند

درست است که سفره های پارچه ای و مدل های دیگر آن ها راحت شسته می شوند، اما آیا مطمئن هستید که بعد از شستن آن ها هیچ گونه میکروبی بر روی سفره باقی نمی ماند؟ مسلما خیر. به همین علت است که استفاده از محصولات یکبار مصرف اعم از نایلکس رکابی، کیسه زباله رولی و از همه مهم تر سفره یکبار مصرف ایمن ترین انتخاب برای تضمین سلامت و بهداشت برای به کار گیری مشتریان می باشند. سفره های یک بار مصرف به علت نزدیکی به مواد غذایی از حساسیت های بالایی برخوردارند کهباید به آن ها اهمیت داد. اگر این محصولات از مواد اولیه ی نامرغوب و بی کیفیت تولید شده باشند سلامت مصرف کننده را به خطر خواهند انداخت. در نتیجه باید محصولی با کیفیت بالا از فروشگاه های معتبر خریداری شود تا با خیالی آسوده از آن به کارگیری شود.

سفره های یکبار مصرف دارای تنوع بسیار بالایی هستند

این سفره ها از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشند که مشتری متناسب با مناسبتی که در نظر دارد می تواند مورد مناسبی را انتخاب و خریداری نماید. به عنوان مثال برای مراسم های عزاداری سفره هایی با رنگ مشکی و تیره در انواع جنس ها موجود می باشد که میتوان با توجه به سلیقه خود آن را تهیه کرد. سفره های یک بار مصرف در طرح ها، رنگ ها، ابعاد و مدل های گوناگون ایجاد شده اند که با قیمت های متنوع قابل خریداری می باشند. گروه ما در مجموعه آرورین پلاست  با توجه به نیازهای مشتریان انواع سفره های یکبار مصرف را در ضخامت های مختلف و رنگ ها و طرح های گوناگونی طراحی و تولید می کنیم و شما می توانید با دقت به نیاز خود محصول مورد نظرتان را تهیه و خریداری کنید.

مجموعه آروین پلاست با چندین سال سابقه درخشان در زمینه تولید محصولات پلاستیکی و یکبار مصرف یکی از معتبر ترین شرکت های تولیدی فعال در کشور می باشد که با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه و به کار گیری از ابزار آلات خاص بر اساس به روز ترین متد های دنیا، با کیفیت ترین محصولات یکبار مصرف را تولید و به بازار عرضه می نماید. مشتریان این مجموعه همیشه  با خیالی آسوده از این تولیدی خرید می کنند. از پر فروش ترین محصولات یکبار مصرف آروین پلاست می توان به کیسه زباله رولی، نایلکس رکابی و انواع سفره یکبار مصرف اشاره کرد. شما با خرید و انتخاب سفره یکبار مصرف از این مجموعه می توانید جذاب ترین تزئینات را در مهمانی های خود داشته باشید.

سفره یکبار مصرف

مهمترین عامل جذب مشتریان در انتخاب سفره یکبار مصرف چیست؟

در این مطلب شما را با مهم ترین عوامل جذب مشتری در انتخاب سفره یکبار مصرف آشنا خواهیم کرد. سفره یکی از لوازم ضروری در خانه می باشد که برای صرف وعده های غذایی از آن استفاده می کنیم. اما از زمانی که سفره های یکبار مصرف وارد بازار شده اند کاربرد آن ها از صرف وعده های غذایی فراتر رفته و می توانیم آن ها را در سایر موقعیت ها نیز مورد استفاده قرار دهیم. با ما همراه باشید تا به عوامل موثر در انتخاب سفره یکبار مصرف بپردازیم.

انتخاب سفره یکبار مصرف

در حال حاضر افراد بجای خرید سفره های سنتی به سراغ انتخاب سفره یکبار مصرف می روند. از قدیم الایام تا کنون سفره یکی از لوازم مهم برای پذیرایی از مهمان بوده است و از آنجایی که مهمان در فرهنگ ما ارج و قرب زیادی دارد انتخاب یک سفره زیبا و باکیفیت نیز بسیار مهم است. هر چه که تکنولوژی و فناوری پیشرفت می کند شاهد خلق محصولات جدیدتری خواهیم بود. یکی از این محصولات سفره های یکبار مصرف هستند که با استفاده از مواد پلی اتیلنی و پلیمری تولید می شوند. عوامل مختلفی باعث جذب مشتریان در انتخاب آن ها خواهد شد که می توان به کیفیت، ضخامت، زیبایی و قیمت اشاره کرد. از مواد پلیمری در تولید انواع کیسه زباله رولی، نایلکس رکابی و … نیز استفاده می شود.
سفره یکبار مصرف در انواع مختلف از جمله معمولی و مجلسی در بازار به فروش می رسند که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. به طور مثال سفره های مجلسی از نظر ضخامت و کیفیت نسبت به سفره یکبار مصرف معمولی در جایگاه بهتری قرار دارد. در بسیاری از مواقع سفره های مجلسی فاقد پرفراژ هستند و برای جداسازی آن در ابعاد دلخواه باید از ابزارهای تیز مانند چاقو استفاده کنید. اما اغلب سفره های معمولی از پرفراژ برخوردارند و به راحتی قطعات آن از یکدیگر جدا می شود. در ادامه به عوامل جذاب برای مشتری در انتخاب سفره یکبار مصرف اشاره می کنیم.

ابعاد و ضخامت

معمولا عرض سفره های یکبار مصرف متغیر است اما عریض ترین آن ها به 1 متر نیز می رسد. متراژ سفره ها نیز از تنوع زیادی برخوردار است. برخی از آن ها 20 متری و برخی دیگر 50 متری هستند. به طور کلی متراژ سفره های مجلسی کمتر از سفره های معمولی می باشد اما از نظر ضخامت در وضعیت بهتری قرار دارند. برندهای مختلف در تولید این محصول فعالیت می کنند که می توان به یکی از بهترین آن ها یعنی برند آروین پلاست اشاره کرد. واحد تولیدی آروین پلاست با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز دنیا و استفاده از ماشین آلات مجهز تلاش می کند تا محصولاتی را تولید کند که از نظر کیفیت باعث ارتقا رضایت مصرف کنندگان شود.

تنوع و زیبایی

تنوع و زیبایی حرف اول را در انتخاب سفره یکبار مصرف می زند. آیا تا کنون برای شما پیش آمده که با مراجعه به یک فروشگاه و دیدن انواع سفره های یکبار مصرف به خرید آن ها ترغیب شده باشید؟ برندهای تولید کننده با الهام گرفتن از طبیعت و طرح های مختلف، سفره های متنوعی را تولید می کنند. به جرات می توان گفت که تمام مشتریان به جلوه ظاهری سفره توجه زیادی می کنند و این موضوع نقش مهمی در انتخاب آن ها دارد. سفره های معمولی از طرح های چاپی و سفره های مجلسی از طرح های طلاکوب برخوردار هستند و مشتریان می توانند با پرداخت هزینه ای کم، اقدام به خرید بهترین محصول کنند.

قیمت مناسب

نه تنها در انتخاب سفره یکبار مصرف بلکه در انتخاب و خرید هر محصول، قیمت اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر برندهای تولیدکننده سفره یکبار مصرف می خواهند سهم عمده ای از بازار را در اختیار بگیرند باید علاوه بر تولید محصولات باکیفیت و زیبا، قیمت نهایی را برای مصرف کننده کاهش دهند تا آن ها را ترغیب به خرید کنند. اما اگر بخواهیم قیمت سفره یکبار مصرف را با سفره های سنتی و پارچه ای مقایسه کنیم باید بگوییم که قیمت آن ها مناسب تر است و تمام افراد با هر میزان درآمد می توانند از این محصول در خانه خود استفاده کنند. محصولاتی که توسط برند آروین پلاست تولید می شوند از نظر کیفیت در سطح بالایی هستند و قیمتی که برای آن ها در نظر گرفته می شود بسیار مناسب است.

سفره پلاستیکی

کاربرد سفره یکبار مصرف

پس از آنکه به عوامل موثر بر انتخاب سفره یکبار مصرف توسط مشتریان اشاره کردیم نوبت به این می رسد که به سایر کاربردهای این محصول به جز استفاده در وعده های غذایی نیز اشاره کنیم. حتما تا به حال به رستوران ها و مجالس مختلف مراجعه کرده اید. در این مجالس از سفره های یکبار مصرف به عنوان رومیزی نیز استفاده می شود. سفره های مجلسی گزینه مناسبی برای رومیزی در مجالس و منازل محسوب می شوند. زیرا از مقاومت زیادی برخوردار هستند و می توانند طول عمر بیشتری داشته باشند.
اگر صاحب رستوران یا غذاخوری هستید و مجبورید که برای هر کدام از مشتریان یک سفره مجزا در نظر بگیرید می توانید از نوع معمولی و نازک آن کمک بگیرید. توصیه ما به شما عزیزان این است که سفره هایی را انتخاب کنید که از متریال درجه یک تولید شده باشند. این سفره ها فاقد بوی نامطبوع می باشند و این امر نشان دهنده عدم استفاده از مواد بازیافتی در تولید آن هاست. برخی از برندهای نامعتبر برای کاهش قیمت تمام شده این محصول از مواد بازیافتی کمک می گیرند که این موضوع می تواند سلامت مصرف کنندگان را به خطر بیندازد.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *